پنکه شیائومی مدل Mi smart standing Fan2 Lite

ارسال با پیک ویژه
سفارشات خود را 2 ساعته تحویل بگیرید
free-shipping
ارسال سریع در همان روز در تهران
پرداخت درب محل
گارانتی 7 روزه اصالت و سلامت فیزیکی
برند اصل
ارسال سریع به تمامی استان ها
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی می تهران
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی می تهران
    محصول مورد نظر شما از انبار فروشگاه اینترنتی می تهران برای شما در بازه زمانی مشخص شده ارسال می شود

13% Original price was: 8,030,000 تومان.Current price is: 6,950,000 تومان.

موجود در انبار

توضیحات

پنکه شیائومی مدل Mi smart standing Fan2 Lite

پنکه شیائومی مدل Fan 2 Lite از محصولات پرطرفدار این شرکت است. این پنکه به 7 پره مجهز شده است و قابلیت چرخش تا 90 درجه افقی و 36 درجه عمودی را داراست.

پنکه Mi Fan 2 Lite به لطف موتور کارآمد خود تنها صدایی معادل 37 دسی بل تولید می‌کند. علاوه بر این، Mi Fan 2 Lite فوق‌العاده قدرتمند بوده و حجم باددهی حداکثری معادل 27 متر مکعب در دقیقه دارد و می‌تواند تا فاصله 15 متری باد را پرتاب کند.

با پشتیبانی از اپلیکیشن Mi Home، می‌توان این پنکه را از راه دور از طریق وای فای و بلوتوث کنترل کرد. علاوه بر این، روی پنکه هم دکمه‌های مختلفی قرار داده شده تا فرآیند تنظیم سرعت سهولت بیشتری پیدا کند.

قابلیت برنامه‌ریزی زمان عملکرد پنکه و پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل و آمازون الکسا هم از دیگر ویژگی‌های این اپلیکیشن به شمار می‌روند.

پنکه شیائومی مدل Mi smart standing Fan2 Lite

قابلیت جذاب دیگر این پنکه، حالت کودک است، حالتی که عملکرد دکمه‌های فیزیکی روی بدنه‌ی آن را مسدود می‌کند.

Mi Fan 2 Lite را می‌توان در 2 ارتفاع مختلف با ارتفاع 64 یا 100 سانتی متر ثابت کرد، بنابراین می‌توان از آن در مکان‌های مختلف خانه استفاده کرد.

طراحی فوق العاده سبک وزن، امکان جابجایی و قراردادن آسان در سراسر خانه را فراهم می‌کند. با وزن کلی تنها 3.4 کیلوگرم، می‌توانید فن را تنها با یک دست بلند کرده و به راحتی حرکت دهید.

Mi Fan 2 Lite یک پنکه هوشمند، با کیفیت و مبتکرانه است و ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می‌کند.

 

پنکه شیائومی مدل Mi smart standing Fan2 Lite پنکه شیائومی مدل Mi smart standing Fan2 Lite

پنکه‌های ایستاده شیائومی

پنکه شیائومی مدل Fan 2 Lite محصولی کوچک، کم صدا با حجم باددهی ۲۷ متر مکعب در دقیقه است که امکان تنظیم سرعت در سه حالت را به کاربران می‌دهد. این نوع پنکه‌ی ایستاده جزو مدل‌های خوش قیمت شیائومی به حساب می‌آید و امکان تولید باد تا فاصله‌ی ۱.۵ متری جزو مهم‌ترین مزایای آن است. این پنکه برقی هفت پره، از اپلیکیشن Mi Home برای بررسی اطلاعات و تنظیم سرعت و زاویه‌ی چرخش سری آن پشتیبانی می‌کند و جزو گزینه‌های کارا برای محیط‌های زیر ۸۰ متر است. صدای تولید توسط پنکه حتی در حالت تند هم بسیار پایین است از این رو پنکه شیائومی مدل Fan 2 Lite محصولی ایدئال برای قرارگیری در اتاق خواب به شمار می‌رود. لازم به ذکر است که سری این سیستم قابلیت چرخش تا 90 درجه افقی و 36 درجه عمودی را دارد اما به شکل غیر مونتاژ به خریدار تحویل داده می‌شود.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پنکه شیائومی مدل Mi smart standing Fan2 Lite”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

محصولات مرتبط

شناسه محصول: miteh006