شیشه پاک کن رباتیک برند HUTT مدل W8

ارسال با پیک ویژه
سفارشات خود را 2 ساعته تحویل بگیرید
free-shipping
ارسال سریع در همان روز در تهران
پرداخت درب محل
گارانتی 7 روزه اصالت و سلامت فیزیکی
برند اصل
ارسال سریع به تمامی استان ها
موجود در انبار
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی می تهران
بازگشت
  • ارسال توسط فروشگاه اینترنتی می تهران
    محصول مورد نظر شما از انبار فروشگاه اینترنتی می تهران برای شما در بازه زمانی مشخص شده ارسال می شود

2% Original price was: 34,980,000 تومان.Current price is: 34,298,000 تومان.

موجود در انبار

توضیحات

شیشه پاک کن رباتیک برند HUTT مدل W8

 

بسیاری از افراد ممکن است در یک آپارتمان بلند زندگی کنند و پاک کردن شیشه آن امری خطرناک محسوب شود و یا وقت کافی و مناسب برای پاک کردن تمیز و بی نقص برای شیشه های ساختمان خود نداشته باشند.

شیائومی را که باید از برندهای نام آشنا صنعت تولید لوازم دیجیتالی هوشمند به حساب آورد که هر سال نسل جدیدی از این اجناس خود را در بازار عرضه کرده و بر محبوبیت خود می افزاید.

در این بین باید به شیشه شوی رباتیک شیائومی Hutt W8 اشاره کرد.

شیشه پاک کن رباتیک برند HUTT مدل W8

شیشه پاک کن رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Hutt Window Cleaning Robot W8 با عملکردی مناسب روی شیشه ها به نظافت آن ها می پردازد. این شیشه پاک کن رباتیک به شما کمک می کند که دیگر هیچ شیشه ایی کثیف در منزل نداشته باشید.

ربات شیشه شوی W8 در ابتدای کار موقعیت خود و ابعاد شیشه را اندازه گیری نموده و بهترین الگوی نظافتی مرتب را برای شیشه به صورت کاملا اتوماتیک تنظیم می نماید.

علاوه بر این، این شیشه شوی رباتیک شیائومی مدل Xiaomi Hutt Window Cleaning Robot W8 شیشه های منزل شما را با کمترین صدای ایجاد شده تمیز می نماید.

شیشه پاک کن رباتیک شیائومی مدل W8 در میان مدل‌ های رایج این ابزار جزو انتخاب ‌های خوب و کاربردی است که با توجه به قیمت مقرون به صرفه آن، می ‌تواند خریدی بسیار خوب و کاربردی باشد.

ویژگی ها

سیستم اسپری آب دوگانه

شیشه پاک کن رباتیک شیائومی Hutt W8 دارای یک سیستم اسپری آب دوگانه با نام “فشار نهنگ” است که به شکل گسترده و یکنواخت محلول آب را روی سطح پخش می‌ کند.

یک مخزن آب 80 میلی ‌لیتری هم وجود دارد که دستگاه را قادر می ‌سازد تا سطحی معادل 35 متر مربع را تمیز کند و می ‌توانید ببینید چه زمانی باید آن را شارژ کنید.

شیشه پاک کن رباتیک برند HUTT مدل W8

الگوریتم هوشمند

الگوریتم هوشمند HUTTTHINK به شیشه شوی رباتیک شیائومی مدل W8 اجازه می‌ دهد تا قدرت مکش را متناسب با محیط ‌ها و لکه ‌های مختلف، با حداکثر مکش 3800 پاسکال تطبیق دهد.

طیف وسیعی از حالت ‌های تمیز کردن برای تمیزکردن عمیق لکه‌ های گل، روغن و سایر لکه ‌ها با یک پد تمیز کننده با چگالی بالا در دسترس است. این دستگاه می‌ تواند در الگوهای افقی و عمودی با حسگرهای لیزری دقیق موانع و لبه‌ ها را تمیز کند.

شیشه پاک کن رباتیک برند HUTT مدل W8

قابلیت تشخیص دقیق لبه ها و سطوح

شیشه پاک کن رباتیک شیائومی Hutt W8 با وجود یک ویژگی اعلان صوتی هوشمند که در شرایط متفاوت مانند زمانی‌ که شارژ دستگاه رو به پایان است، هشدار داده و اعلام خواهد کرد. این سیستم اعلان صوتی به‌ روز رسانی ‌ها را نیز اعلام می‌ کند.

ویژگی ‌های امنیتی شیشه‌ شوی شامل طناب ایمنی و جبران فشار هوا به صورت خودکار منجر خواهد شد که استفاده از دستگاه در شرایط مطمئن‌ تری پیش برود و وزن 1.41 کیلوگرمی آن هم هیچ فشار مضاعفی را برروی شیشه ایجاد نمی ‌کند.

شیشه پاک کن رباتیک شیائومی Hutt W8 قادر خواهد بود تمامی سطوح صاف شیشه ‌ای یا چوبی را تمیز کند و حتی دیوارهای کاشی کاری شدت را که سطوح برجسته ‌ای دارند را نیز مدیریت کند.

این به لطف سیستم برنامه ‌ریزی هوشمند دستگاه است که مسیر افقی یا عمودی را برای تمیزکردن سریع و کامل تعیین خواهند کرد و همراه با سیستم اسپری 2 گانه برای خیس نمودن سطح در هر 2 جهت حرکتی و تنظیم فرکانس پاشش

بسته به درجه کثیفی و اندازه پنجره شرایط مطلوب برای نظافت را ایجاد خواهد کرد.

ماژول تشخیص حسگر لیزری شیشه ‌شوی حساسیت بالایی نسبت به تشخیص دقیق لبه ‌ها و موانع ارائه می ‌دهد و بدنه بسیار نازک 8 سانتی ‌متری ‌اش هم اجازه حرکت در فضاهای باریک را به دستگاه می ‌دهد.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیشه پاک کن رباتیک برند HUTT مدل W8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: miteh002